Godis för foten!

Har åter igen fått in dessa snyggingar!
24 par anlände till butiken i Uddevalla City för några dagar sen.
Efterfrågan är stor och vill du ha dem så råder jag dig att inte fundera för länge.
Mer användbar, underbart snygg boots får man leta efter.
Fotot är från Stockholmshelgen innan utgång.
Rootsen passade utmärkt till mina favoriter: morotsbyxorna från märket STOCKHLM som du hittar på MQ.
En trensperent topp och snygg svart BH under det är hur läckert som helst!

Roots 1295 kr


Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.se

Hej där!



Vet inte om just den klänningen jag har på mig finns kvar (det var den för 99 kr) men jag har sett liknade på Lindex och Soul i stan, tror även jag sett någon på Gina tricot, kolla där =).



Kommer för Eurosko idag =)



www.alexandrastyle.se

2010-09-09 @ 11:41:05
URL: http://www.alexandrastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0