Overknee med klack - Ja tack!

Fina overknee stövlar med klack har det ramlat in i butiken.
Jag valde ut 3 favoriter att ha med på bloggen. Två av dem kommer att finnas i min garderob i höst.
Först ut är en stövel från Chilli. Lagom hög klack för användning till vardags och på jobbet, supersnygg och till ett helt klart superbra pris.



Chilli 699 kr

Som nummer två kommer en riktigt lyxig stövel från Face. Den är i ett jättemjukt fint skinn vilket man också kan förstå på priset. Men här pratar vi verkligen lyx och kvalité för pengarna och det är en riktigt skön stövel och för mig var det kärlek vid första ögonkastet.


Face 1695 kr

Sist har vi en lite extremare ascool stövel från Chilli. Klacken är högre och den går en bra bit upp på låret.
Det stod mellan den och och den första Chillin men den första vann på det breda användningsområdet. Mina fötter vill men skulle tyvärr inte klara en hel dag på hårda golv i denna stövel. Men eller hur är den döläcker!!??


Chilli 799 kr

Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.se

Högt ska det va=))!!



Du vad kostade uggsen kostade dom mellan 599-799?



www.alexandrastyle.se

2010-10-08 @ 10:33:47
URL: http://www.alexandrastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0